Opis zajęć

GADAJĄCE BRZDĄCE 1-3L

SŁOWO + RUCH + MUZYKA

Zajęcia wspierające mowę dziecka, łączące elementy terapii logopedycznej z rytmiką.

Prowadzone w formie zabawy pod okiem logopedy, mają służyć wspomaganiu rozwoju mowy, usprawniając przy tym wiele innych obszarów.

Atutem zajęć jest ich ruchowy charakter, który w połączeniu z muzyką pozwala na wielowymiarową stymulację.

Na zajęciach pojawią się także ćwiczenia oddechowe, percepcji słuchowej a także wspólne czytanie i wieleee innych.

Ćwiczenia można traktować profilaktycznie, aby zapobiec ewentualnym błędom czy trudnościom językowym ale także jako uzupełnienie terapii logopedycznej.

„Jako logopeda, służę radą rodzicom, którzy mają wątpliwości co do rozwoju mowy dziecka. Ponadto, zajęcia pozwolą mi na obserwację waszych pociech i ocenę ich rozwoju na wielu obszarach” Dagmara
Zajęcia z aktywnym udziałem rodzica na sali.

MAŁA BALERINA
dwie grupy wiekowe
3-4 lata oraz 5-7 lat

Mała Balerina to zajecia mające na celu wprowadzenie najmłodszych w świat tańca. Balet rozbudza u dzieci wrażliwość na piękno i estetykę ruchu. Celem zajęć jest ogólny rozwój ruchowy i koordynacyjny dzieci, poprzez wprowadzenie podstaw tańca klasycznego. Balet doskonale wyrabia nawyk prawidłowej postawy ciała. Zajęcia rozwijają także pamięć, motorykę oraz wrażliwość muzyczną. Podczas spotkań podejmiemy również pracę nad gibkoscią. Uczestnicy zajęć nauczą się dyscypliny, odpowiedzialności oraz współpracy w zespole. Taniec klasyczny to idealna baza do trenowania innych technik tanecznych w przyszłosci.
Prowadząca Zosia.
Tancerka w Zespole Pieśni i Tańca Śląsk.
Dzieciaki ją uwielbiają 😍 i marzą o takim szpagacie jak Pani Zosia🤗 dlatego tak pięknie ćwiczą!
Absolwentka kierunku taniec, specjalności choreograf oraz pedagogiki tańca.

PRZEDSZKOLACZEK 2-4 lata zajęcia adaptacyjne

Pierwsze pójście do przedszkola to trudne przeżycie zarówno dla Dziecka, jak i Rodziców. Warto przygotować dziecko na nowe doświadczenia.

Zajęcia przygotowujące dzieci do rozpoczęcia przygody z przedszkolem. Zabawa i nauka wśród rówieśników pod okiem nauczyciela. Kameralna grupa, troska o indywidualne potrzeby dziecka tak, by mogło odnaleźć się w nowej sytuacji. Rozwijanie kompetencji społecznych i językowych, motoryki małej i dużej, umuzykalnianie, poszerzanie wiedzy o świecie, a także czas na swobodną zabawę z innymi dziećmi.

Rodzic nie bierze aktywnego udziału w zajęciach, może czekać na poczekalni (widząc wszystko w tv) lub początkowo być „tłem” z tyłu sali. Każdy „wycofuje się ” indywidualne.

Ze względu na bezpieczeństwo podczas zajęć obowiązuje zakaz spożywania jakichkolwiek przekąsek, ale swobodny dostęp do wody. Prosimy, aby dzieci miały bidon podpisany w WIDOCZNY sposób.